پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سامانه اکران در شهرستان پردیس

پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار

سامانه اکران در شهرستان پردیس

جمعه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۴۲ ب.ظ

اکران مستند من مدیر جلسه هستم

جمعه 1393/01/29

مستند من مدیر جلسه هستم در جلسه خصوصی شورای مدیران پایگاه بسیج سیدالشهداء(ع) با حضور فرماندهی محترم حوزه 385 انصارالرضا(ع) و حاج آقا کربلایی اکران گردید.

جلسه شورای مدیران در ساعت 18 با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید...

این جلسه که اولین جلسه شورای مدیران در سال 1393 بود با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران ادامه یافت...

پخش کلیپ من مدیر جلسه هستم حدود 20 دقیقه به طول انجامید و سپس جلسه تا اذان مغرب ادامه یافت...

حاج آقا کربلایی در ادامه جلسه بیاناتی را در زمینه وحدت مسلمانان و همچنین مسائلی را در باب جریان افراطی شیرازی ها در کشور و خطرات آنها ارائه نمودند...

ایشان اضافه کردند از جمله کارهایی که در این سالها مورد غفلت واقع شده عدم اطلاع رسانی درباره جریان شیرازی ها به مردم است...

جلسه با تشریح مأموریت های پایگاه در سال 1393 تا اذان مغرب ادامه یافت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی